De NS-horecastrategie

Gepubliceerd op 07 augustus 2009, 01:08
Auteur: StudNed.nl Redactie (Gerrit)

StudNed.nl bericht vandaag dat de NS bijna de helft van haar omzet uit de horeca op stations haalt. Dit lijkt zelfs de groeimotor voor de NS te worden, want aan treinkaartjes verdienen ze een stuk minder

Eigenlijk kan je de strategie zo samenvatten: “flink investeren in horeca, kaartjes niet veel duurder maken en het upgraden van de service”

Wat vind jij van de horeca groeistrategie van de NS?

  • prima. Lekkere broodjes en goede espresso maken mijn teinreis compleet (67%, 4 Votes)
  • prima. Ik smeer altijd broodjes thuis en neem een thermoskan koffie mee (17%, 1 Votes)
  • trein? Mijn bushalte heeft alleen een ingeslagen ruit en graffiti.. (17%, 1 Votes)
  • de NS moet zich richten op zijn core business: treinen, niet broodjes en koffie (-1%, 0 Votes)

Total Voters: 6

Loading ... Loading ...

Tags: #openbaar vervoer


Plaats een reactie