Studenten OV-chipkaart blijft klachten opleveren

Gepubliceerd op 05 april 2010, 14:04
Auteur: StudNed.nl Redactie (Marcel)

De ov-studentenchipkaart is inmiddels al enkele weken verplicht maar nog steeds komen er dagelijks klachten bij ROVER binnen. Honderden studenten hebben nog altijd geen chipkaart ontvangen of kunnen hun reisproduct niet ophalen. Het is voor veel mensen volstrekt onduidelijk wanneer wel en wanneer niet moet worden in- en uitgecheckt.

Voor studenten die problemen hebben met het ophalen van hun reisproduct, is een schadeformulier beschikbaar bij DUO om een onkostenvergoeding aan te vragen. Volgens reizigersvereniging ROVER houdt DUO zich niet aan de beloftes. De meeste aanvragen zouden zonder pardon worden afgewezen.

De Klantenservice Studenten OV-chipkaart heeft inmiddels een speciale helpdesk in gebruik genomen. Zij beloven dat de medewerkers van deze helpdesk meer kennis van zaken hebben en ook kostendeclaraties in behandeling nemen. Er is een formulier op de website van deze klantenservice dat direct bij de nieuwe helpdesk uit komt, dit formulier kan ook gebruikt worden voor kostendeclaraties: http://www.studentenov-chipkaart.nl/contact

Tags: #DUO, #openbaar vervoer, #ov-chipkaart


Plaats een reactie


Volg StudNed.nl via: